www.KOINWNIA.com
youtube

Σεβαστοί πατέρες, κυρίες και κύριοι.

Είναι μεγάλη τιμή για μένα η επιλογή μου ως υποψηφίου δημάρχου Αθηναίων κι ευχαριστώ τα αρμόδια όργανα γι’ αυτό. Είμαι στρατευμένος στον αγώνα για τη σωτηρία της πατρίδας μας, είμαι στρατευμένος στον αγώνα εναντίον των ποικίλων τρωκτικών της πολιτικής που αφανίζουν μεθοδικά τούτο το Έθνος. Απλά τώρα καλούμαι να υπηρετήσω τον αγώνα αυτό, από ένα διαφορετικό μετερίζι.

Ξεκινάμε τον αγώνα για τον δήμο της Αθήνας. Η τοπική αυτοδιοίκηση θα έπρεπε να βρίσκεται έξω από τα στενά κομματικά πλαίσια για να αποδώσει έργο, όμως έχουμε σχεδόν παντού τόσους υποψηφίους όσους και τα πολιτικά κόμματα. Σύρεται δηλαδή πίσω από τα κόμματα που τη χρησιμοποιούν σαν υπηρέτη των μικροπολιτικών τους σκοπιμοτήτων, σαν μέσο επιβολής. Ποια κόμματα όμως; Κόμματα τα οποία σέρνονται πίσω από έναν αρχηγό ο οποίος είναι εντολοδόχος ξένων και ντόπιων συμφερόντων. Κόμματα που έχουν καταντήσει εκκολαπτήρια διαφθοράς, που έχουν ανύπαρκτους επί της ουσίας μηχανισμούς αυτοκάθαρσης, κόμματα στα οποία δεν ξεχωρίζουν οι ικανοί και έντιμοι, αλλά οι αυλικοί του αρχηγού, ανεξάρτητα από την ηθική τους υπόσταση, κόμματα που έχουν χρεοκοπήσει ηθικά, αλλά και οικονομικά μια που όπως έχει δημοσιευτεί έχουν εξαντλήσει τα χρήματα της κρατικής επιχορήγησης μέχρι το 2016. Αυτά τα κόμματα διαμορφώνουν σήμερα το πολιτικό μας σκηνικό.

 

Ο αγώνας λοιπόν, ξεκινάει τώρα από την τοπική αυτοδιοίκηση, στρέφεται όμως εναντίον όλου του πολιτικού συστήματος. Αυτού που οδήγησε την χώρα μας πρώτα στην πνευματική χρεοκοπία και τώρα στην οικονομική. Ο αγώνας μας είναι ένας ανένδοτος αγώνας εναντίον των πολιτικών που έφτασαν την πατρίδα μας στο χείλος του γκρεμού, αυτών που μετέτρεψαν τη ζωή των Ελλήνων σε αγώνα για επιβίωση, αυτών που δεν πιστεύουν σε αρχές και αξίες παρά μόνο στο χρήμα και τη δόξα. Οι κύριοι αυτοί έχουν όνομα και επώνυμο και προέρχονται κυρίως αλλά όχι μόνο από τα δύο μεγάλα κόμματα, μέσα στα οποία ανδρώθηκαν πολιτικά. Το μόνο για το οποίο ενδιαφέρονται οι κυβερνώντες την Ελλάδα μέχρι τώρα είναι η πάση θυσία νομή της εξουσίας. Διορισμούς και ρουσφέτια πάσης φύσεως χρησιμοποιούσαν για χρόνια προκειμένου να εξασφαλίσουν την εκλογική τους πελατεία. Αποτέλεσμα είναι πάνω από ένα εκατομμύριο δημόσιοι υπάλληλοι. Το μοτίβο ήταν να προωθηθούν οι αρεστοί και όχι οι άριστοι και ξεκίνησε με τον νόμο του κ. Κουτσόγιωργα που αποκεφάλισε τη δημόσια διοίκηση από τους υπηρεσιακούς διευθυντές και επέβαλλε τους αρεστούς του κόμματος, με αποτέλεσμα την διάλυσή της. Στη συνέχεια, δημιουργήθηκε το κατάλληλο θεσμικό πλαίσιο αλλά και το νομικό πλαίσιο της ατιμωρησίας (νόμοι περί ευθύνης υπουργών, παραγραφής) για να μπορούν οι κυβερνώντες να κινούνται ελεύθερα, χωρίς τον φόβο του εισαγγελέα ούτε εκ των υστέρων. Γι’ αυτό κανείς δεν τιμωρήθηκε ποτέ και ούτε πρόκειται. Η όποια εξαίρεση αν υπάρξει, θα είναι απλά ένα πυροτέχνημα.

Στις 7 Νοεμβρίου έχουμε εκλογές για την τοπική αυτοδιοίκηση. Προσωπικά είμαι γέννημα θρέμμα αυτής της πόλης. Εδώ γεννήθηκα, στα σχολειά και το Πανεπιστήμιο της Αθήνας φοίτησα, εδώ ξεκίνησα την επαγγελματική μου σταδιοδρομία. Όμως τούτη η πόλη μ’ έδιωξε γιατί η ζωή των κατοίκων της έχει γίνει αβίωτη. Η εγκληματικότητα και η πάσης φύσεως παραβατικότητα, μεταξύ των οποίων η μάστιγα των ναρκωτικών, που πλήττει κυρίως τη νεολαία, τείνουν να πάρουν ανεξέλεγκτες διαστάσεις. Η γκετοποίηση αρκετών περιοχών έχει σχεδόν συντελεσθεί, ενώ η ανασφάλεια είναι διάχυτη πλέον στους κατοίκους της Αθήνας.

Έχει πολύ μεγάλη σημασία ποιους ανθρώπους θα επιλέξει ο λαός να στελεχώσουν το δήμο της Αθήνας, ειδικά τώρα που οι δήμοι αποκτούν νέες αρμοδιότητες, όπως η έκδοση οικοδομικών αδειών, η κοινωνική πρόνοια και οι επαγγελματικές άδειες.

Πώς όμως, λειτουργεί όλα αυτά τα χρόνια ο μεγαλύτερος δήμος της χώρας; Η θέση του δημάρχου είναι κυρίως εφαλτήριο των πολιτικών για την ικανοποίηση των μελλοντικών προσωπικών τους φιλοδοξιών. Οι θέσεις κλειδιά του μηχανισμού του δήμου είναι κομματικές θέσεις οι οποίες καταλαμβάνονται από ανθρώπους της ίδιας νοοτροπίας που διατρέχει όλο το πολιτικό σύστημα. Έτσι η κακοδιαχείριση, η εκτεταμένη διαφθορά, η ανικανότητα και τα ρουσφέτια είναι στην ημερήσια διάταξη. Αυτό αλλού λιγότερο και αλλού περισσότερο συμβαίνει σε όλους τους δήμους της χώρας. Οι περισσότερες δημοτικές επιχειρήσεις είναι υπερχρεωμένες και οι δήμοι ολόκληροι. Το ταμειακό έλλειμμα του Δήμου Αθηναίων είναι 100 εκ. ευρώ, ενώ τα δάνειά του ανέρχονται σε 250 εκ. ευρώ. Αν αναλογιστείτε ότι φέτος θα έχουμε μείωση της τακτικής επιχορήγησης τουλάχιστον κατά 60 εκ. ευρώ στο πλαίσιο των περικοπών του μνημονίου, οδηγούμαστε σε οικονομική ασφυξία. Ποια άραγε είναι η λύση; Νέο δάνειο; Αλήθεια τα σπίτια και τα νοικοκυριά των δημάρχων είναι υπερχρεωμένα κι αυτά; Βλέπουν οι διάφοροι αξιωματούχοι τον δήμο σαν κάτι δικό τους, παλεύουν για να λύσουν τα προβλήματά του ή βρίσκονται εκεί για να εξυπηρετούν επιχειρηματικά συμφέροντα, τα οποία βέβαια τους στήριξαν για να βρίσκονται εκεί που βρίσκονται, κατ’ εικόνα και ομοίωση των πολιτικών; Πρέπει να σταματήσει άμεσα η κακοδιαχείριση και να γίνει αναδιανομή των πόρων του Δήμου προς όφελος των κατοίκων και στην κατεύθυνση της κοινωνικής συνοχής.

Μέσα στον Σεπτέμβρη διάβασα για την μεγάλη επιτυχία των υπηρεσιών του δήμου της Αθήνας που σε συνεργασία με την αστυνομία εντόπισαν δύο παράνομες αποθήκες με λαθραία εμπορεύματα, τις έκλεισαν και κατάσχεσαν το υλικό. Δεν συνειδητοποίησα πως ξανά ανακαλύψαμε την Αμερική!! Δηλαδή τα αυτονόητα πράγματα, που πανεύκολα μπορούν να κάνουν οι υπηρεσίες του δήμου, απλά αν ακολουθήσουν έναν λαθρέμπορο από τους χιλιάδες που κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας, εμφανίζονται σαν επιτυχίες. Η κοροϊδία πρέπει να σταματήσει. Αυτά γίνονται παραμονές εκλογών για να κοπάσει η οργή των ανθρώπων που βλέπουν να κλείνουν τα μαγαζιά και οι επιχειρήσεις τους, μη αντέχοντας τον ανταγωνισμό των λαθρεμπόρων. Αν υπήρχε η πολιτική βούληση το θέμα θα είχε λήξει όπως και πολλά άλλα, δεν υπάρχει όμως.

Πρέπει να ξυπνήσουμε και να συνειδητοποιήσουμε την κοροϊδία. Πρέπει να γκρεμίσουμε με την ψήφο μας το πολιτικό σύστημα στην ημερήσια διάταξη του οποίου είναι οι μίζες, οι αρπαχτές και η κάθε λογής διαφθορά. Αυτά τα πρότυπα, αυτή την συμπεριφορά δίδαξαν στον ελληνικό λαό οι πολιτικοί μας άρχοντες κάποιοι από τους οποίους ξεδιάντροπα ταύτισαν το νόμιμο με το ηθικό. Συνάμα όμως, φροντίζουν να εξαχρειώσουν τον λαό μας μέσω των τηλε-σκουπιδιών. Η πνευματική καταβαράθρωση του λαού μας, η αλλαγή στην αξιακή συγκρότηση των Ελλήνων και μάλιστα των νέων παιδιών, συντελείται μέσω της παρεχόμενης παιδείας. Μιας παιδείας κολοβής και ανερμάτιστης, αποκομμένης από τις παραδόσεις του λαού μας. Τα νέα σχολικά βιβλία της γλώσσας των «εκσυγχρονιστών» της πολιτικής δεν προβάλουν και δεν καλλιεργούν αξίες όπως η εντιμότητα, η δικαιοσύνη, η αλληλεγγύη. Δεν καλλιεργούν την πίστη μας, τον πολιτισμό μας, την ελπίδα. Αντίθετα, προωθείται ο καταναλωτισμός, ο θρησκευτικός συγκρητισμός και η αποδόμηση των αξιών και των προτύπων από τις ευαίσθητες παιδικές ψυχές όπως επιχειρήθηκε και με το επαίσχυντο βιβλίο της Ιστορίας της ΣΤ’ Δημοτικού, που ήταν τελικά μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Το δήθεν εκσυγχρονιστικό πνεύμα ως άλλη λοιμική νόσος διαχέεται πρώτα στα πανεπιστήμια με την επιλογή αρεστών και «πρόθυμων» καθηγητών βγαλμένων μέσα από την οικογενειοκρατία και τη συναλλαγή. Αυτοί μορφώνουν τα ελληνόπουλα, αυτοί διαμορφώνουν την Ελληνική κοινή γνώμη σε αγαστή συνεργασία με ομοϊδεάτες τους δημοσιογράφους, κυρίως μέσω της τηλεόρασης αλλά και του τύπου με στοχευμένα άρθρα. Τι επιδιώκουν; Να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα των αφεντικών τους. Αυτό γίνεται με τη σταδιακή αποδόμηση των αξιών, προτύπων, παραδόσεων της Ελληνικής κοινωνίας και στη θέση τους τοποθέτηση νέων που ευνοούν την ομογενοποίηση των λαών. Έτσι βλέπουμε να συγχέεται επίτηδες ο πατριωτισμός με τον εθνικισμό, να ατιμάζονται τα εθνικά σύμβολα, να θεωρείται οπισθοδρομικό ότι έχει σχέση με τη Ορθόδοξη παράδοση του λαού μας. Προσπαθούν να μας πείσουν ή να μας επιβάλλουν να μην είμαστε Έλληνες – όπως ξεκάθαρα φαίνεται στα γραφόμενα πρώην πρωθυπουργού – για να έλθει η πρόοδος και η ανάπτυξη. Στον βωμό αυτού του στόχου παραποιείται η Ιστορία μας λοιδορείται οτιδήποτε πατριωτικό και υποβαθμίζονται τα εθνικά θέματα. Για το άλλο δε μεγάλο θέμα της ανεξέλεγκτης μετανάστευσης ανθρώπων θυμάτων εκμετάλλευσης συνήθως που συμπαρασύρουν προς τα κάτω όμως και τα δικαιώματα και μεροκάματα των Ελλήνων εργαζομένων, αλλοιώνοντας συγχρόνως την πολιτισμική μας ταυτότητα, υπάρχει σιωπή ή κατηγορούνται οι Έλληνες για ρατσισμό και ξενοφοβία από τους ίδιους ανθρώπους και τα ίδια μέσα. Οι άνθρωποι αυτοί χαρακτηρίζουν πανεύκολα ρατσιστή ή ακροδεξιό ή γραφικό κάθε άνθρωπο που μιλάει για αξίες σε τούτο τον τόπο. Οι αργυρώνητοι αυτοί, που ο λαός μας πλέον τους έχει μάθει, είναι στρατευμένοι στον αγώνα της κατασυκοφάντησης των ανθρώπων που παλεύουν για την πατρίδα και τον λαό μας μακριά από τα συμφέροντα των κέντρων εξουσίας και πλούτου, ντόπιων και ξένων, δηλαδή των αφεντικών τους.

Παράλληλη πορεία με το πολιτικό σύστημα έχει το συνδικαλιστικό κίνημα στην πατρίδα μας. Εδώ και πολλά χρόνια είναι το εφαλτήριο της πολιτικής εξέλιξης των εργατοπατέρων οι οποίοι «αξιοποιούνται» από τα κόμματα αργότερα σε κυβερνητικές θέσεις. Ο συνδικαλισμός είναι παντού σχεδόν ταυτοποιημένος με την κομματικοποίηση και τη διαίρεση των ανθρώπων. Ποια συμφέροντα να εξυπηρετήσει ένα χειραγωγούμενο συνδικαλιστικό κίνημα, που η ηγεσία του είναι σχεδόν πάντα βουτηγμένη στην συναλλαγή και το προσωπικό όφελος; Γι’ αυτό και έχει απαξιωθεί στη συνείδηση των ανθρώπων όπως άλλωστε και το πολιτικό σύστημα.

Αυτό το πολιτικό σύστημα πρέπει να καταρρεύσει. Το πολιτικό σύστημα που δήθεν κόπτεται για την δημοκρατία, δεν δέχεται τα δημοψηφίσματα για τα θεμελιώδη ζητήματα που απασχολούν την ελληνική κοινωνία όπως συμβαίνει στις Η.Π.Α. ή σε πλείστες Ευρωπαϊκές χώρες. Ρωτήθηκε ο Ελληνικός λαός αν θέλει η παιδεία του από εθνική να γίνει πολυεθνική; Ρωτήθηκε αν επιθυμεί την σκόπιμη εισβολή εκατοντάδων χιλιάδων δυστυχισμένων ανθρώπων στη χώρα μας, οι οποίοι επιφορτίζουν δυσβάστακτα τις υποδομές της χώρας και τείνουν μέσω της δημογραφικής αλλοίωσης να την καταντήσουν χώρο. Ρωτήθηκε αν θέλει το όνομα της Μακεδονίας να το διαπραγματευόμαστε με τους Σκοπιανούς Σλάβους; Γνωρίζουν τις απαντήσεις που θα δώσει ο λαός και τις φοβούνται. Γιατί είναι ενάντια στα αφεντικά τους. Παρόλη την πλύση εγκεφάλου που υφίσταται ο λαός μας από τα μέσα μαζικής εξαπάτησης και παρά τους εκβιασμούς στους οποίους υπόκειται, έχει κριτήριο και γι’ αυτό τον φοβούνται. Γι’ αυτό δεν θέλουν να ακούγεται καμία διαφορετική φωνή στην τηλεόραση κυρίως. Γι’ αυτό οι διαφορετικές φωνές είναι αποκλεισμένες από τους βαρόνους της εξουσίας που ελέγχουν την τηλεόραση και τον τύπο. Ήρθε όμως η ώρα ο λαός μας να πάρει την υπόθεση στα χέρια του. Ήρθε η ώρα να πάει στην κάλπη και με την ψήφο του να γκρεμίσει το κάλπικο πολιτικό σύστημα. Ήρθε η ώρα να συντρίψει τους φαύλους και τους διεφθαρμένους. Αυτούς που έδωσαν τη δυνατότητα στους ξένους να λοιδορούν την πατρίδα μας και το λαό μας. Αυτούς που με την ψοφοδεή εξωτερική πολιτική που ασκούν κατάντησαν την χώρα μας έρμαιο στις ορέξεις των κακόβουλων γειτόνων της.

Απευθύνομαι από αυτό το βήμα σε όλους τους Έλληνες πολίτες που σέβονται την Ιστορία αυτού του τόπου, τις αρχές και τις αξίες των προγόνων τους. Αυτούς που αγωνιούν για το μέλλον των παιδιών τους, αγωνίζονται να διαφυλάξουν όμορφη και περήφανη την Ελλάδα μας.

Αλλάξτε τους ανθρώπους που μας διοικούν για να σωθεί η πατρίδα μας.

Επιλέξτε ανθρώπους με αρχές και αξίες, ανθρώπους με όραμα για τον τόπο που είναι διατεθειμένοι να ζουν σε γυάλινο σπίτι και όχι να κρύβονται πίσω από OFFSHORE εταιρείες.

Επιλέξτε ανθρώπους που έχουν δώσει δείγματα εντιμότητας ήθους και αξιοπρέπειας στην καθημερινή τους ζωή.

Επιλέξτε το ψηφοδέλτιο της «Κοινωνίας των Αθηνών».

ΜΙΧΑΛΗΣ ΗΛΙΑΔΗΣ

Υποψήφιος Δήμαρχος Αθηναίων με τον συνδυασμό «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ»

IAK r

Το βιβλίο που αφιερώθηκε στη Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ»

Η Πολιτική είναι Ποιμαντική

Αφιερώνεται στούς πνευματικούς αγωνιστές που επιστρατεύθηκαν στην πρωτόγνωρη -για τις προδιαγραφές και τα Πιστεύω της- Πολιτικής Παράταξης «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» και διακονούν σαν ιερό το πολιτικό τους χρέος, με αυτάπαρνηση, ανιδιοτέλεια και με πολλές και πολυποίκιλες προσωπικές και οικογενειακές θυσίες, παίρνοντας τη σκυτάλη απο τον Μάρτυρα Κυβερνήτη Ιωάννη Καποδίστρια και εμπνεόμενοι απο τις Αρχές και τα βιώματα που αποταμιεύθηκαν σ'αυτό το βιβλίο.