www.KOINWNIA.com
youtube

Ανακοινώσεις

Η συνδικαλιστική παράταξη «Συνεχιστές της Πολιτικής του Καποδίστρια / Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση», με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις στο πολύπαθο μάθημα των Θρησκευτικών, καταδικάζει απερίφραστα αφενός μεν την επιβολή του θρησκευτικού συγκρητισμού στους Έλληνες Ορθοδόξους μαθητές, και αφετέρου τον εμπαιγμό που υφίσταται η Εκκλησία της Ελλάδος από τον αρμόδιο φορέα, πού διεξαγάγει τον υποτιθέμενο  διάλογο με την Εκκλησία εκ μέρους της Πολιτείας.

Τα Νέα Προγράμματα Σπουδών στα Θρησκευτικά:       

  • παραβιάζουν το Ελληνικό Σύνταγμα, την Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, και τον Νόμο 1566/1985, ο οποίος ορίζει για τους μαθητές: «Να γίνονται ελεύθεροι, υπεύθυνοι, δημοκρατικοί πολίτες, να υπερασπίζονται την εθνική ανεξαρτησία, την εδαφική ακεραιότητα της χώρας και τη δημοκρατία, να εμπνέονται από αγάπη προς τον άνθρωπο, τη ζωή και τη φύση και να διακατέχονται από πίστη προς την πατρίδα και τα γνήσια στοιχεία της ορθόδοξης χριστιανικής παράδοσης. Η ελευθερία της θρησκευτικής τους συνείδησης είναι απαραβίαστη».
  • ακυρώνουν ξεκάθαρα τον Ορθόδοξο χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών, μετατρέποντάς το σε ένα πολυθρησκειακό και συγκρητιστικό μάθημα, τη στιγμή που στις 22 από τις 29 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης η διδασκαλία του έχει χαρακτήρα ομολογιακό.

back to school

 

Με τους Φακέλους Μαθητή (Φ. Μ.) που δόθηκαν στα παιδιά μας επιχειρείται η εξίσωση της μοναδικής Αλήθειας, της Αλήθειας του Ιησού Χριστού, με τις πλάνες των άλλων θρησκειών, δημιουργώντας σύγχυση ιδίως στους μικρούς μαθητές. Το γεγονός ότι στους Φ. Μ. ορισμένων τάξεων η αναφορά στα άλλα θρησκεύματα περιορίζεται σε λιγότερες σελίδες, συγκριτικά με άλλες τάξεις, αποτελεί φανερή προσπάθεια του Υπουργείου να «ρίξει στάχτη στα μάτια» των περισσοτέρων γονέων, κατά την λαϊκή ρήση.  Αυτό που μένει σαν γενική εντύπωση από τους Φ. Μ., είναι ο υποβιβασμός της Ορθοδοξίας στο επίπεδο των άλλων θρησκειών, οι οποίες δεν μπορούν να προσφέρουν την σωτηρία στους ανθρώπους. 

Ως προς το ζήτημα του διαλόγου που διεξάγει η Πολιτεία με την Εκκλησία για τα Θρησκευτικά, που απορρέει από την υποχρέωση της Πολιτείας να συναποφασίζει με την Εκκλησία για το συγκεκριμένο μάθημα, βάσει του Καταστατικού Χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος, που είναι νόμος του κράτους, η παράταξή μας υπογραμμίζει πως έχουμε έναν απροκάλυπτο εμπαιγμό σε βάρος της Εκκλησίας!  Ενώ αρχικά - βάσει της συμφωνίας, πού επετεύχθη σε ανώτατο επίπεδο τον Οκτώβριο τοῦ 2016, μεταξύ τοῦ Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου και του Πρωθυπουργού, ανακοινώθηκε πως ο διάλογος θα είναι «από μηδενική βάση», τελικά η Εκκλησία βρέθηκε προ τετελεσμένων γεγονότων, αφού ο αρμόδιος φορέας της Πολιτείας έθεσε επιτακτικά ως βάση διαλόγου το Πρόγραμμα Σπουδών που η Εκκλησία έχει ήδη καταδικάσει!  Κι όχι μόνο αυτό, αλλά επιχειρείται από το Υπουργείο να δημιουργηθεί η εντύπωση πως η Εκκλησία αποδέχεται και εγκρίνει τους Φ. Μ., παρερμηνεύοντας σκόπιμα την απέλπιδα προσπάθεια τοῦ Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου και της Ιεράς Συνόδου, πού προσπαθεί - κρατώντας χαμηλούς τόνους - να αποτρέψει την οριστική ρήξη ανάμεσα στην Εκκλησία και στην Πολιτεία, πού σαφώς και θα ζημιώσει μόνο την Πολιτεία και κατ’ επέκταση θα πληγώσει καίρια την Πατρίδα μας

Για τους παραπάνω λόγους:

  • Καλούμε την Ελληνική Πολιτεία με βάση τη Συνταγματική αρχή της ισονομίας να σεβαστεί το δικαίωμα των Ορθοδόξων μαθητών να διδάσκονται την πίστη των πατέρων τους, όπως λαμβάνει πρόνοια για τους Μουσουλμάνους, Εβραίους και Καθολικούς να διδάσκονται τα ομολογιακά τους θρησκευτικά και με τους δασκάλους που οι ίδιοι επιθυμούν (Νόμος 4235/14 άρθρο 68 και Νόμος 4386/16 άρθρο 55).
  • Απαιτούμε να αποσυρθούν τα Νέα Προγράμματα Σπουδών στα Θρησκευτικά μαζί με τα τωρινά βιβλία και να επανέλθει ο Ορθόδοξος και ομολογιακός χαρακτήρας του μαθήματος.
  • Συντασσόμαστε με τις αυθόρμητες διαμαρτυρίες των γονέων και επικροτούμε τις κατά πάντα νόμιμες ενέργειές τους, προκειμένου να προστατεύσουν τα παιδιά τους από τις συνέπειες της συγκριτιστικής διδασκαλίας του μαθήματος.
  • Καλούμε τους Έλληνες δασκάλους και εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων, να απαιτήσουν από τις συνδικαλιστικές κινήσεις που τόσα χρόνια ψηφίζουν και από την ΔΟΕ, να σταθούν την ύστατη αυτή ώρα στο ύψος των περιστάσεων και να απαιτήσουν την απόσυρση των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών και των Φ. Μ. 
  • Τέλος, με βαθύτατο σεβασμό παρακαλούμε την Ιεραρχία μας να απορρίψει εντελώς τα νέα Προγραμμάτων Σπουδών και δηλώνουμε αρωγοί στο πλευρό της.  Να διατρανώσει προς πάσα κατεύθυνση ότι δεν διαπραγματεύεται τα Θρησκευτικά, διότι ο Χριστός είναι ο Μόνος Αληθινός Θεός και ότι δεν προτίθεται ο Ορθόδοξος Ελληνικός λαός να δεχθεί να διδάσκεται η Αλήθεια Του παράλληλα με τις πλάνες των κατασκευασμένων θρησκειών, σαν μια απλή εγκυκλοπαιδική γνώση!

Κωνσταντίνος Ιωάν. Παπανικολάου
Εκπρόσωπος των «Συνεχιστών της Πολιτικής του Καποδίστρια/Π.Ε.» στην περιοχή της Λαρίσης.

karavi ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Είναι γνωστό σε όλους ότι η Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» διαφέρει κατά πάντα από όλα τα υπόλοιπα κόμματα, που βρίσκονται είτε εντός, ή εκτός, του Ελληνικού Κοινοβουλίου. Η διαφορά της έγκειται στα ακλόνητα και αδιαπραγμάτευτα θεμέλιά της, που είναι η Πίστη της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας και η εφαρμογή της στην καθημερινότητά μας.

Εξαιτίας αυτής της ουσιαστικής και χαοτικής διαφοράς με τα υπόλοιπα κόμματα, που εν πολλοίς είναι "παραρτήματα" των κομμάτων του Εξωτερικού, ο πολιτικός λόγος της Παρατάξεως «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» είναι αποκλεισμένος από τα Μέσα Ενημερώσεως, παρά το ότι είναι η μοναδική πολιτική Παράταξη, της οποίας το Πολιτικό Πρόγραμμα εάν εφαρμοστεί θα τερματιστεί το οικονομικό (και όχι μόνο) αδιέξοδο, που αντιμετωπίζει η Πατρίδα μας.

Δυστυχώς, έχει αποδειχθεί στην σχεδόν δεκαετή πολιτική πορεία της Παρατάξεως «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» ότι οι μεγαλύτεροι πολέμιοί της δεν είναι οι πολιτικοί αντίπαλοί της, αλλά οι κακώς εννοούμενοι "θρησκευόμενοι" και η μερίδα του κλήρου, που επιδιώκει να κρατάει χαμηλά το επίπεδο των θρησκευομένων προκειμένου να καλύπτει τις αδυναμίες της ή και να εξυπηρετεί τα όποια συμφέροντά της.

Αυτοί οι άνθρωποι κατά καιρούς, επιχειρούν να σπιλώσουν το όνομα της Παρατάξεως «ΚΟΙΝΩΝΙΑ», ψευδόμενοι και συκοφαντώντας τον αγώνα μας που εκ των πραγμάτων είναι τιτάνιος και δύσκολος. Έτσι, κάποιοι εγκάθετοι, ενδεχομένως ευρισκόμενοι σε μισθοφορική υπηρεσία, μας χαρακτηρίζουν ως πολιτικο-θρησκευτική σέκτα, προσάπτοντάς μας και τον συκοφαντικό χαρακτηρισμό των "αιρετικών" σε σχέση με την Ορθόδοξη Πίστη.

Είναι προφανές πως αυτοί που ισχυρίζονται αυτά τα ψεύδη, έχουν προσωπική εμπάθεια και κρυφή agenda. Η εμμονή τους να ταυτίζουν έναν πολιτικό φορέα, με πανελλήνια δράση και απήχηση που αγγίζει το 1%, με το πρόσωπο ενός λόγιου κληρικού –ακόμα και αν ο λόγος του αποτέλεσε την αφορμή να μεταφερθεί στην πολιτική η διδασκαλία της Εκκλησίας– δείχνει το μένος τους εναντίον της Αληθείας και την διαπλοκή τους με το πολιτικό σύστημα, που κατασπαράζει την Ελλάδα μας.

Τους καθησυχάζουμε για ακόμα μία φορά, επαναλαμβάνοντας πως δεν χρειάζεται να ανησυχούν, καθώς την Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» δεν την καθοδηγεί κανείς άλλος, εκτός από την αποδεδειγμένα ικανή Διοίκησή της. Τους καλούμε, επίσης, να μας υποδείξουν τις "αιρετικές" τοποθετήσεις μας μέσα από τα κείμενά μας και όχι ως συμπεράσματα αστήρικτων συλλογισμών.

Τέλος, επειδή δεν πρόκειται για "σέκτα", αλλά για μια ανοιχτή πολιτική κίνηση, τους προσκαλούμε να συνταχθούν μαζί μας στον αγώνα μας και να αφήσουν στην άκρη τις όποιες προσωπικές μικροδιαφορές. Ζούμε σε μία εποχή όπου οι πράξεις μας θα σηματοδοτήσουν το μέλλον του τόπου και γι’ αυτό πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί.

Ο αγώνας για να πάρουμε την Πατρίδα μας πίσω από αυτούς, που είτε απευθείας, ή κρυμμένοι πίσω ακόμα και από τα ράσα του Ιερού Κλήρου, πολεμούν την Ελλάδα μας αποκόπτοντάς την ζωογόνο Ορθόδοξο Πίστη των Πατέρων μας, είναι μακρύς και απαιτεί την συνδρομή όλων μας.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΜΗΝΥΣΗΣ
ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ

World press freedom day index coverΜε αφορμή τη μήνυση που κατατέθηκε εναντίον καθηγητή θεολόγου γιά διανομή "ομοφοβικού" φυλλαδίου σε σχολείο της Ξάνθης, η πολιτική Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» καταγγέλλει στον λαό της Ξάνθης ειδικότερα, αλλά και ευρύτερα στον Ελληνικό λαό τα εξής:

Ο καθηγητής Θεολογίας έκανε το καθήκον του απέναντι στο λειτούργημα που υπηρετεί, αλλά και στην αλήθεια αυτών που πρεσβεύει απέναντι στα παιδιά. Ο κύριος καθηγητής ως θεολόγος έχει κληθεί από την Πολιτεία, στα πλαίσια του λειτουργήματος του, να διδάξει στα παιδιά τη φανέρωση της αλήθειας για τον Θεό και τον άνθρωπο, όπως αυτή μας αποκαλύφθηκε στο Πρόσωπο του Θεανθρώπου και όπως αυτή διασώθηκε μέσα στην μακραίωνη παράδοση της Εκκλησίας, μέσα στην οποία, άλλωστε, γαλουχήθηκε ο ελληνικός λαός και διαμόρφωσε το ήθος του. Ακριβώς λόγω αυτού του ήθους, που συμπυκνώνεται στη ρήση του Αγίου Αποστόλου Παύλου «οὐκ ἔνι ᾿Ιουδαῖος οὐδὲ ῞Ελλην, οὐκ ἔνι δοῦλος οὐδὲ ἐλεύθερος …» (προς Γαλάτας, κεφ.γ’,28), είναι από τους λίγους λαούς της ανθρωπότητας που ιστορικά δεν εκδήλωσε φαινόμενα ρατσιστικής βίας ή γενοκτονιών, αλλά αντίθετα συμπεριέλαβε και άλλους λαούς μέσα στον πολιτισμό του, εξ ου και η καλή μαρτυρία του στους λαούς της Μεσογείου και της Μέσης Ανατολής. Στο πλαίσιο αυτό του λειτουργήματός του ως Θεολόγος και διδάσκαλος αναφέρθηκε στην ομοφυλοφιλία ως εμπαθή και παρά φύσιν κατάσταση με τεκμηρίωση Θεολογική και επιστημονική. Το αντίθετο θα συνιστούσε δειλία και ανειλικρινή στάση απέναντι στα παιδιά ως διδασκάλου-θεολόγου κατά παράβασιν και του όρκου του.

Αυτό δεν έγινε ούτε ως απόρροια μίσους και εχθρότητας προς τους ομοφυλόφιλους και πολύ περισσότερο δεν έγινε με σκοπό την υποκίνηση τέτοιων αισθημάτων απέναντί τους –όπως διατείνονται οι μηνυτές του– αφού κάτι τέτοιο είναι εντελώς ξένο προς το ήθος της Εκκλησίας, όπου ο κάθε πιστός κοινωνώντας τα Τίμια Δώρα επικαλείται το έλεος του Χριστού, που «ἦλθεν εἰς τὸν κόσμον ἁμαρτωλοὺς σῶσαι· ὧν πρῶτός εἰμι ἐγώ». Ένας τέτοιος άνθρωπος δεν είναι δυνατόν να κρίνει «ἀλλότριον οἰκέτην». Αυτό, όμως, προϋποθέτει την αναγνώριση της αμαρτωλής κατάστασης ως τέτοιας, προκειμένου να ζητήσει την θεραπεία του από Αυτόν που είναι ο μόνος «ἰατρὸς τῶν ψυχῶν καὶ τῶν σωμάτων ἡμῶν». Η Εκκλησία καλεί σε μετάνοια, δηλαδή αφενός στην αναγνώριση του πόσο απομακρυσμένοι είμαστε λόγω των παθών μας από τον Χριστό, και αφετέρου στην ανάληψη του καλού αγώνα εναντίον τους, οπότε με τη Χάρη Του αγωνιζόμαστε να φτάσουμε στην υγιή κατάσταση του «εἰς μέτρον ἡλικίας τοῦ πληρώματος τοῦ Χριστοῦ».

Αυτά για έναν Χριστιανό, πολύ περισσότερο για έναν θεολόγο, αποτελούν βασικές και στοιχειώδεις γνώσεις και πρακτικές. Προφανώς, όμως, τα αγνοούν ή αδιαφορούν για αυτά τα κόμματα που συνέταξαν το λεγόμενο "αντιρατσιστικό" νομοσχέδιο, δηλαδή η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ και τα κόμματα της νεοταξικής αριστεράς, με ήθος διαμορφωμένο από τις ξενόφερτες ιδεολογίες τους και αναντίστοιχο με το Ορθόδοξο ήθος της πλειοψηφίας του Ελληνικού λαού. Δίνεται όμως και η ευκαιρία στον λαό της Ξάνθης, αλλά και ευρύτερα στον Ελληνικό να διαπιστώσει:

Α) ότι το κόμμα της ΝΔ που νομοθέτησε και ψήφισε αυτό το νομοσχέδιο – έκτρωμα, παρά τα κατά καιρούς λεγόμενά τους και τις φιλοφρονήσεις τους, στην ουσία σε όλη τη μεταπολίτευση με τη στάση και τα νομοθετήματά τους έχουν συντελέσει αποφασιστικά στον σταδιακό αποχριστιανισμό της κοινωνίας μας.

Β) την αντιδημοκρατική και ολοκληρωτική νοοτροπία της νεοταξικής αριστεράς (ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ-ΠΟΤΑΜΙ), η οποία εκφράζεται και μέσω της κίνησης των φίλα προσκείμενων σε αυτά μηνυτών, να απαγορεύσουν δια της κρατικής βίας οποιαδήποτε άποψη η έκφραση που αντιτίθεται στο πρότυπο του ανθρώπου της νέας τάξης πραγμάτων –αυτού, δηλαδή, που δεν έχει καμία αναφορά στον Χριστό και την ιστορική-εθνική του παράδοση. Και σε αυτό συμπίπτουν με τη ΝΔ και τη νεοταξική νεοφιλελεύθερη δεξιά αφού κατ’ ουσίαν αποσκοπούν στο ίδιο αποτέλεσμα από άλλο δρόμο.

Επίσης, η πολιτική Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» καλεί και την τοπική κοινωνία, αλλά και τον τοπικό σύλλογο καθηγητών και διδασκάλων να αναγνωρίσουν ρητά την ειλικρινή και θαρραλέα στάση του καθηγητού Θεολογίας και να του συμπαρασταθούν, μη επιτρέποντας την φασιστικής νοοτροπίας απαγόρευση ή καθ’ οιονδήποτε τρόπο παρεμπόδιση της άσκησης των καθηκόντων του. Διαφορετικά τα μέλη του θα κληθούν να λειτουργούν υπό το καθεστώς του διαρκούς φόβου και της ανελευθερίας.

Τέλος καλούμε τις κατά τόπους ενορίες, λαό και κλήρο, τους πιστούς νομικούς αλλά και την Ιεραρχία της Εκκλησίας να εκδηλώσουν τη συμπαράσταση και υποστήριξή τους στον κ. καθηγητή, επιβραβεύοντας την ειλικρινή και συνεπή στάση του ως Χριστιανού και θεολόγου. Επίσης, να γνωστοποιήσουν τη στάση τους αυτή στους τοπικούς φορείς και πολιτευτές των παραπάνω κομμάτων, ώστε να τεθούν ενώπιον των ευθυνών τους.

Η πολιτική Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» θεωρεί το γεγονός αυτό πολύ σοβαρό και αν δεν υπάρξει αντίδραση από την Εκκλησία (κλήρο και λαό) και ξεκαθάρισμα των καταστάσεων, είναι σαν να αποδεχόμαστε τον περαιτέρω αποχριστιανισμό της κοινωνικής και πολιτικής ζωής του τόπου μας με ακόμη δυσμενέστερες εξελίξεις εκ μέρους ανθρώπων που αποτελούν, ουσιαστικά, μειοψηφία, αλλά κυριαρχούν στην κομματική και πολιτική ολιγαρχία. Γι’ αυτό και θα συνεχίσει να παρακολουθεί και να αναδεικνύει το θέμα αυτό με κάθε ευκαιρία, ώστε να γνωρίζει ο Ελληνικός λαός την ολοκληρωτική αντίληψη και πρακτική των κομμάτων της αριστεράς και των οργανώσεων που τα συνεπικουρούν και τα απαρτίζουν, αλλά και την υποκρισία των δεξιών κομμάτων που διατείνονται ότι εργάζονται για το καλό της Εκκλησίας, ενώ στην πραγματικότητα εργάζονται εναντίον της.

Κομνηνός Καμάμης
Συνδιοικητής Παρατάξεως «ΚΟΙΝΩΝΙΑ»

IAK r

Το βιβλίο που αφιερώθηκε στη Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ»

Η Πολιτική είναι Ποιμαντική

Αφιερώνεται στούς πνευματικούς αγωνιστές που επιστρατεύθηκαν στην πρωτόγνωρη -για τις προδιαγραφές και τα Πιστεύω της- Πολιτικής Παράταξης «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» και διακονούν σαν ιερό το πολιτικό τους χρέος, με αυτάπαρνηση, ανιδιοτέλεια και με πολλές και πολυποίκιλες προσωπικές και οικογενειακές θυσίες, παίρνοντας τη σκυτάλη απο τον Μάρτυρα Κυβερνήτη Ιωάννη Καποδίστρια και εμπνεόμενοι απο τις Αρχές και τα βιώματα που αποταμιεύθηκαν σ'αυτό το βιβλίο.


Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ζωή και το έργο του Μαρτυρικού Κυβερνήτου Ιωάννου Α. Καποδίστρια, πατήστε εδώ.