www.KOINWNIA.com
youtube

Λαμβάνοντας την επιστολή του κ. Χ.Α. (δεν γνωρίζουμε εάν έχουμε την συγκατάθεσή για να δημοσιοποιήσουμε το ονοματεπώνυμό του και γι’ αυτό αρκούμεθα στα αρχικά του) αισθανθήκαμε την ανάγκη να "απολογηθούμε" αλλά και να εξηγήσουμε για ακόμα μία φορά την στάση μας, σχετικά με την μέχρι σήμερα πορεία της Παρατάξεως «ΚΟΙΝΩΝΙΑ».

Δεν είναι λίγοι οι "καλοθελητές", που επεχείρησαν και επιχειρούν να διαστρεβλώσουν την αλήθεια και να παρουσιάσουν τα πράγματα σύμφωνα με το συμφέρον και τις μικροσκοπιμότητες, που εξυπηρετούν. Η επιστολή του κ. Χ.Α. συνοψίζει όλες αυτές τις απόψεις, που όπως ο ίδιος λέει παραθέτει όχι ως σκέψεις του, αλλά μεταφέροντας τις συζητήσεις και τις απόψεις άλλων, που προφανώς δεν συμμερίζονται το όραμα και τον σκοπό της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ».

Η επιστολή έχει ως εξής:

«Διάβασα την ανακοίνωση του προέδρου σχετικά με την ίδρυση αντίπαλης πολιτικής παράταξης στον ίδιο ιδεολογικό χώρο. Αισθάνθηκα πολύ παράξενα και διαπίστωσα ότι οι διοικούντες της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» δεν γνωρίζουν.

Στην αρχή της ανακοίνωσης ο πρόεδρος απορεί για το λόγο για τον οποίο κάποιοι άλλοι δημιούργησαν παρόμοια πολιτική παράταξη. Στο διαδίκτυο δεν βρήκα στοιχεία για αυτήν την πολιτική κίνηση και για αυτό δεν έχω να γράψω κάτι, όμως για να φθάσουν στο σημείο κάποιοι άνθρωποι να δημιουργήσουν κάτι όμοιο με την «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» σημαίνει ότι η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» δεν πέτυχε. Απέτυχε.

Απέτυχε να μεγαλώσει. Απέτυχε να γίνει γνωστή. Απέτυχε να προσαρμοστεί. Απέτυχε να αναμετρηθεί.

Στην δεύτερη παράγραφο της ανακοινώσεως κατηγορεί την νέα κίνηση για αντιγραφή, ιδεών, συνθημάτων και άλλων στοιχείων. Αναρωτιέμαι, ποιός σας είπε ότι στην πολιτική υπάρχουν πατέντες καταχωρημένες και προστατευμένες από αντιγραφή; Στην πολιτική δεν υπάρχουν πατέντες. Υπάρχει μόνο ο πολιτικός στίβος γεμάτος παγίδες και προδοσίες από (τις ύαινες και τα τσακάλια της Ελληνικής πολιτικής σκηνής).

Είναι λογικό να μην κάνει αναφορά αυτή η κίνηση για τον Καποδίστρια ή για την αποκήρυξη απόκρυφων ομάδων και απόκρυφων θρησκειών. Προφανώς επειδή δεν είναι ίδια η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ».

Μετά από αυτά λοιπόν, έρχονται τα ουσιώδη ερωτήματα του προέδρου:

1. Ποιο πολιτικό κενό έρχονται να καλύψουν με την ίδρυση του νέου κόμματος;

2. Τι νέο έχουν να φέρουν στο πολιτικό προσκήνιο, πλην κάποιων νέων προσώπων;

3. Γιατί κρατούν κρυφούς τους πνευματικούς πατέρες που ισχυρίζονται ότι τους έδωσαν ευλογία για να ξεκινήσουν κάτι από την αρχή;

4. Αν υπάρχουν αυτοί οι πατέρες, άραγε δεν γνωρίζουν την «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» και τον αγώνα που δίνει ή έχουν "πρόβλημα" με τα καθόλα ακέραια πρόσωπα, πρόσωπα με ονοματεπώνυμο, που οραματίσθηκαν την «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» και ενέπνευσαν ανθρώπους να ασχοληθούν με την πολιτική, την οποία θεωρούν ότι πρέπει να έχει ποιμαντικό ρόλο στη ζωή των ανθρώπων;

5. Γιατί όλοι αυτοί κληρικοί και λαϊκοί, οι δικαίως ανησυχούντες για την Ελλάδα, δεν ανησύχησαν τόσο χρόνια και δεν συντάχθηκαν να παλέψουν κάτω από τη σημαία της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» που υψώθηκε πριν 8,5 χρόνια, εφόσον έχουν ανάλογες Αρχές, ώστε να υπάρξουν καλύτερα εκλογικά αποτελέσματα;

Απαντώ λοιπόν σε αυτά τα ερωτήματα δίχως να γνωρίζω για την νέα κίνησηστοιχεία, επειδή δεν βρίσκω τέτοια στο διαδίκτυο.

1. Θέλουν να καλύψουν το κενό που δημιούργησε η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ». Πώς δημιούργησε κενό η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ»;

α) Η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» δεν κατάφερε να νικήσει τον οπαδισμό. Δεν κατάφερε να συντρίψει τον Παπανδρεισμό, ούτε τον Μητσοτακισμό, ούτε τον Καραμανλισμό, ούτε τον Βενιζελισμό. Δεν κατάφερε να πάρει φιλοβασιλικούς ψηφοφόρους αλλά ούτε και αριστερούς ψήφους. Η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» παρέμεινε ένα κλειστό μη-δημοκρατικό κλαμπ (λέσχη), με συγκεκριμένους υποψήφιους και συγκεκριμένους ψηφοφόρους. Το κενό που άφησε είναι οι ψηφοφόροι που δεν την ψήφισαν αλλά θα μπορούσαν να την ψηφίσουν αν δεν τους απέκλειε ή αν τους ζητούσε.

β) Η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» δεν απέκλεισε τις ψήφους των ομοφυλοφίλων αλλά δεν τους τις ζήτησε. Η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» δεν απέκλεισε τις ψήφους των αριστερών αλλά δεν τους τις ζήτησε. Η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» δεν ζήτησε τις ψήφους των (Πασόκων) οι οποίες ήταν πολλές και θα μπορούσαν να την βάλουν στην Βουλή των Ελλήνων. Η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» δεν ζήτησε τις ψήφους των εθνικιστών αλλά ούτε ζήτησε ποτέ τις ψήφους των ΝεοΔημοκρατών. (Γιατί ;)

2. Ίσως να μην έχουν να φέρουν κάτι νέο στο πολιτικό παρασκήνιο. Θα κάνουν και αυτοί την προσπάθεια τους. Όπως και η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ».

3. Είναι πιθανόν να μην έχουν αλλά είτε έχουν είτε όχι, τί σημασία έχει ; Η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» δεν είναι μια σέκτα «καθαρών», γιατί να είναι οι άλλοι ; Προφανώς η νέα κίνηση δεν χρειάζεται ευλογία αλλά μόνο χρήματα για να ξεκινήσει.

4. Μα, οι περισσότεροι ιερείς δεν γνωρίζουν την ύπαρξη της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ»! Έχω συγγενείς ιερείς στην Κρήτη που δεν γνώριζαν για την «ΚΟΙΝΩΝΙΑ».

5. Διότι είναι οπαδοί κομμάτων και κάνουν ό,τι πει η τηλεόραση με τις δημοσκοπήσεις που τους παρουσιάζει.

Στο τέλος λοιπόν της ανακοίνωσης υπάρχουν τα δυο σημεία. Ότι η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» δεν είναι ξέφραγο αμπέλι και ότι οι προσωπικές φιλοδοξίες δεν ικανοποιούνται. Και στα δυο είμαι απόλυτα σύμφωνος.

Πρέπει όμως η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» να αναθεωρήσει την σχέση της με τους ψηφοφόρους της, τους άλλους ψηφοφόρους και τα μέλη της.

Πρέπει να απαιτεί από τους ψηφοφόρους της να συνεχίσουν να την ψηφίζουν. Πρέπει να ζητά την ψήφο από ΟΛΟΥΣ τους ψηφοφόρους άλλων κομμάτων αλλά και άλλων θρησκειών. Πρέπει να εκδημοκρατίσει την σχέση της με τα μέλη της. Μπορεί να δημιουργήσει μια επιτροπή επικοινωνίας με τα μέλη της παράταξης. Τα μέλη αυτής της επιτροπής θα πρέπει να εκλέγονται από τα μέλη (μέσω της ιστοσελίδας της παρατάξεως) και να μεταφέρεται έτσι ο παλμός των μελών και της κοινωνίας γενικότερα στην διοίκηση της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ».

Επίσης πρέπει να πει σε ποιόν ευρωπαϊκό χώρο ανήκει. Στους Χριστιανοδημοκράτες; Αλλού;

Υπήρξε και η ανακοίνωση της παραιτήσεως του προέδρου. Η οποία δεν είναι παραίτηση επειδή ο πρώην πρόεδρος εξακολουθεί να εκτελεί τα ίδια καθήκοντα ως μέλος τριμερούς επιτροπής η οποία δεν έχει προθεσμία λήξεως!

Αναρωτιέμαι, με αυτόν τον δεσποτικό τρόπο θα διοικείται η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» για πάντα ; Τα μέλη της, δεν έχουν λόγο; Οι ψηφοφόροι της;

Με αγωνία για το μέλλον της χώρας και της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ»,

Χ. Α.

Υ.Γ: Γιατί δεν καθιερώνετε ετήσια συνδρομή 100€ για κάθε μέλος η οποία να περιλαμβάνει την συνδρομή στην εφημερίδα της παρατάξεως, κάρτα μέλους, κωδικούς συμμετοχής σε ηλεκτρονικές ψηφοφορίες μέσω της ιστοσελίδας της παρατάξεως για κάθε μέλος;».

Θα απαντήσουμε, λοιπόν, αναλυτικά σε όλα όσα θίγει η επιστολή, παρότι πολλά από αυτά είναι χιλιοειπωμένα και εξηγημένα αναλυτικά.

Η Διοίκηση της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» γνώριζε από καιρό τις κινήσεις κάποιων μελών της, παρά το γεγονός ότι αυτοί κινήθηκαν με μία περίεργη και ύποπτη μυστικότητα, εντελώς παρασκηνιακά, χωρίς την παραμικρή ενημέρωση και, κυρίως, χωρίς ποτέ προηγουμένως να εκφράσουν την παραμικρή διαφωνία ή σκέψη τους σχετικά με την πορεία της Παρατάξεως. Συνεπώς ο λόγος της αποχωρήσεώς τους δεν ήταν κάποια ουσιαστική διαφωνία, αλλά οι ανικανοποίητες προσωπικές φιλοδοξίες τους. Βιάζονταν οι άνθρωποι να γίνουν γρήγορα βουλευτές!

Παρά ταύτα, η Διοίκηση πήρε την απόφαση να προστατεύσει τα μέλη της και να τους δώσει την ευκαιρία να μην εκτεθούν, με το να μην βιαστεί να τοποθετηθεί επί του ζητήματος. Μπορεί κάποιοι να εκλαμβάνουν την υπομονή και την ανοχή ως αδυναμία, αλλά αυτό πόρρω απέχει από την πραγματικότητα και σαφώς δεν επηρεάζει τον τρόπο, που λαμβάνονται οι αποφάσεις της Διοικήσεως.

Η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» δεν απέτυχε να μεγαλώσει και αυτό το μαρτυρούν τα διαρκώς αυξανόμενα ποσοστά, που λαμβάνει σε κάθε εκλογική αναμέτρηση. Η πορεία της είναι διαρκώς ανοδική και αυτό οφείλεται στο ότι ο λόγος της παραμένει αναλλοίωτος και αμετάβλητος στην οκταετή και πλέον διαδρομή της. Αντιθέτως, όλοι όσοι "προσαρμόστηκαν" απογοήτευσαν τους ψηφοφόρους τους γιατί αποδείχθηκαν αφερέγγυοι και καιροσκόποι, που απλά εξαπάτησαν τον λαό αποσπώντας την ψήφο του.

Σχετικά με το αν απέτυχε η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» να μεγαλώσει, δηλαδή να γίνει γνωστή σε ολόκληρη την Ελλάδα, είναι κάτι που θα πρέπει να αναρωτηθεί ο καθένας, που την γνωρίζει και ισχυρίζεται πως στηρίζει το έργο της.

Το ιδεολογικό υπόβαθρο και ο πολιτικός λόγος της είναι σίγουρα μοναδικός και αυθεντικός, και, αυτό είναι που την καθιστά αποκλεισμένη από τα προβοκατόρικα και μισθοφορικά Μέσα Ενημερώσεως(;), που υπηρετούν το σάπιο πολιτικό κατεστημένο. Συνεπώς ο καθένας, που ενστερνίζεται και αποδέχεται την «ΚΟΙΝΩΝΙΑ», οφείλει κατ’ ελάχιστο να την παρουσιάζει και να μιλάει γι’ αυτήν, τουλάχιστον στα οικεία του πρόσωπα. Χωρίς να έχει γίνει καν αυτό, ποιος τολμάει να κατηγορήσει την Διοίκηση της Παρατάξεως, που με προσωπικό μόχθο αλλά και έξοδα έχει αλώσει κάθε άκρο της Πατρίδος προκειμένου να μιλήσει σε πυρήνες ατόμων; Τι κάνουν όλοι αυτοί στην συνέχεια; Απολύτως τίποτε! Περιμένουν με ένα μαγικό τρόπο, τρεις άνθρωποι να ενημερώσουν ένδεκα εκατομμύρια Έλληνες! Παρά ταύτα, το ότι 40.000 συμπολίτες μας από όλη την Ελλάδα ψηφίζουν την «ΚΟΙΝΩΝΙΑ», με την ενεργό συμπαράσταση μόνο μιάς δεκάδος Ιερέων, σημαίνει πως η Διοίκηση κάνει πολύ καλά την δουλειά της, σε αντίθεση με τα μέλη, τους Εφημερίους όλης της Ελλάδος (που αν συνειδητοποιούσαν την δύναμη της επιρροής τους θα είχαν εισαγάγη στη Βουλή όλα τους τα πνευματικά παιδιά), τους φίλους και τους ψηφοφόρους, που έχουν περιοριστεί οικειοθελώς σε έναν καθαρά παθητικό ρόλο, παρά τις αντίθετες προτροπές μας.

Προφανώς στην πολιτική δεν υπάρχουν καταχωρημένες πατέντες και αυτό το γνωρίζουμε πολύ καλά. Ωστόσο, έχουμε την απαίτηση, ιδιαίτερα από την μερίδα του Κλήρου και των εκκλησιαζομένων που δεν στήριξαν την «ΚΟΙΝΩΝΙΑ», να αναγνωρίσουν και να παραδεχθούν πως το θεωρητικό υπόβαθρο της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» εκτός του ότι εμφανίσθηκε για πρώτη φορά στα χρονικά της πολιτικής σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι το μόνο που παρέχει εγγυήσεις για την υλοποίηση του Πολιτικού Προγράμματός της.

Μέχρι σήμερα υπήρξαν πολλές προσπάθειες ευσεβών ή χριστιανών, που επεχείρησαν να υποτάξουν το Ευαγγέλιο στην πολιτική ή να δημιουργήσουν ένα κράμα "Ελληνορθόδοξης", όπως την αποκαλούν, ιδεολογίας και κουλτούρας. Λάθος μέγα! Η Ορθοδοξία είναι το Όλον και μέσα σε Αυτήν περικλείονται και περιέχονται τα πάντα, άρα και η πολιτική. Η πολιτική δεν είναι τίποτε άλλο, παρά η καθημερινότητα των ανθρώπων και, συνεπώς, για τον χριστιανό, πρέπει να έχει αρχή και αναφορά την Εκκλησία. Δεν μπορεί να υποταχθεί το Ευαγγέλιο στην πολιτική, αλλά η νομοθεσία και η πρακτική του Κράτους πρέπει να είναι σύννομη και σύμφωνη με τον Λόγο του Θεού.

Η ιδεολογία της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ», που δεν έχει γίνει αντιληπτή από την μεγαλύτερη μερίδα του Κλήρου και των εκκλησιαζομένων, δεν προτάσσει το Οικονομικό Πρόγραμμα ή τις Πατριωτικές αντιλήψεις. Όλα αυτά είναι συνεπακόλουθα του ότι ψυχή του Έθνους είναι η Εκκλησία και το Κράτος είναι το σώμα. Αυτή η αδιαίρετη αλλά και ασύγχυτη ενότητα είναι η πηγή του Πολιτικού Προγράμματος της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ», που πολλοί προσπαθούν ανεπιτυχώς να αντιγράψουν, μερικώς ή και στο σύνολό του, θέλοντας να δείξουν πως έχουν να παρουσιάσουν κάτι νέο! «Πλανώνται πλάνην οικτράν», διότι το νέο και η διαφορά της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» βρίσκεται στο ιδεολογικό υπόβαθρό της και κατόπιν στις πολιτικές θέσεις της. Οι πολιτικές θέσεις πρέπει να πηγάζουν από το πνευματικό υπόβαθρο. Μόνο έτσι δεν θα κατευθύνουν ή δεν θα παραχαράσσουν την πνευματική τροχιά και πορεία, πράγμα το οποίο πλειστάκις επεχείρησαν να μας επιβάλλουν κάποιοι από αυτούς που μας πλησίασαν, γιατί δεν έδωσαν όση έπρεπε σημασία στις Θεολογικές προϋποθέσεις που σηματοδοτούν την εντελώς διαφορετική Πολιτική της Ρωμηοσύνης από την διεθνή πολιτική.

 

Το ότι δεν γίνεται αναφορά στον Ιωάννη Α. Καποδίστρια από το εκκολαπτόμενο κόμμα είναι λογικό, διότι παραπέμπει στην Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ», που πρώτη ανέδειξε το σπουδαίο έργο του. Μέχρι της ιδρύσεως της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» κανείς δεν είχε ενδιαφερθεί να παρουσιάσει αυτό, που ήταν πραγματικά ο Μαρτυρικός και μοναδικός πραγματικός Έλληνας Κυβερνήτης της Ελλάδος.

Σε ότι αφορά, όμως, στις μασωνικές και αποκρυφιστικές οργανώσεις δεν καταλαβαίνουμε γιατί το νέο κόμμα εμποδίζεται να θέσει στις προϋποθέσεις εγγραφής των μελών του την αποκήρυξή τους. Εμείς δεν θα θεωρήσουμε αυτό αντιγραφή μας αλλά ως κάποιο δείγμα γνησιότητος και ειλικρινείας τους, δεδομένου ότι είναι δύσκολο να τα βάλει κανείς με τις οργανώσεις αυτές, ειδικά όταν … στηρίζεται στις χρηματοδοτήσεις τους. Ο νοών νοείτω! Πάντως, η Παράταξή μας οσάκις ήλθε σε συζήτηση με παλαιούς στρατιωτικούς ή εν γένει αυτοπροσδιοριζομένους "πατριώτες", που θέλησαν να γίνουν μέλη της και τους ετέθη η προϋπόθεση της αποκηρύξεως των αποκρυφιστικών και μασωνικών λεσχών συνάντησε την βραχώδη και ανένδοτη άρνησή τους. Αυτό λέει πολλά!

Επίσης, σχετικά με τις παγίδες και τις προδοσίες του πολιτικού στίβου είναι κάτι, που η Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» γνώρισε πολύ καλά από αρκετούς με την νοοτροπία του Ισκαριώτη, που επεχείρησαν να την πλησιάσουν. Ωστόσο, η αρραγής και συμπαγής διοικητική δομή της, καθώς και τα βαθειά θεμέλιά της, που είναι το ιδεολογικό υπόβαθρό της, την κράτησαν και την κρατούν ανόθευτη και αλώβητη από τις επιθέσεις των κατά καιρούς καιροσκόπων.

Η φράση του επιστολογράφου «απαντώ λοιπόν σε αυτά τα ερωτήματα δίχως να γνωρίζω για την νέα κίνηση στοιχεία επειδή δεν βρίσκω τέτοια στο διαδίκτυο» οδηγεί στο συμπέρασμα πως όλες οι απαντήσεις, που δίνει στα ερωτήματα της ανακοινώσεως του Προέδρου είναι προσωπικές απόψεις του ή σκέψεις τρίτων, που απλά υιοθετεί ή συμμερίζεται, αφού ο ίδιος παραδέχεται πως δεν αποτελούν την εξήγηση αυτών, που αποφάσισαν απλά να δημιουργήσουν ένα κακέκτυπο της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ».

Οφείλουμε να ξεκαθαρίσουμε για ακόμα μία φορά κάτι, που δεν διευκρινίζει ο επιστολογράφος, αλλά είναι πολύ σημαντικό. Η Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ», ουδέποτε προβλήθηκε από τα Μέσα Ενημερώσεως(;) της Πατρίδος μας και δεν έτυχε ούτε της ελάχιστης προβολής στους ψηφοφόρους, εκτός κάποιων υποχρεωτικών μεταμεσονυκτίων διλέπτων στις τελευταίες προεκλογικές περιόδους. Όπως ήδη τονίσαμε, η πλειοψηφία των Ελλήνων δεν γνωρίζει την ύπαρξη της Παρατάξεως «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» και συνεπώς δεν είναι σε θέση να την επιλέξει.

Δεν μπορούμε, λοιπόν, να λέμε πως η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» άφησε κενό, που έρχονται να καλύψουν κάποιοι άλλοι, αφού η ίδια δεν είχε ποτέ την ευκαιρία να παρουσιαστεί και να αναμετρηθεί με το πολιτικό σύστημα επί ίσοις όροις. Αυτό απαντάει και στην λανθασμένη διαπίστωση πως η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» απέτυχε να καταργήσει το παλαιοκομματικό σύστημα της Ελλάδος και τις "ποδοσφαιροποιημένες" ψήφους των Ελλήνων.

Ο επιστολογράφος κατηγορεί, επίσης, την «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» πως είναι κλειστό clubκαι πως δεν απευθύνεται σε συγκεκριμένες ομάδες ψηφοφόρων αγνοώντας, προφανώς, το τι λέει η ίδια η Παράταξη επί του θέματος. Πολλάκις και κατ’ επανάληψη έχει τονισθεί πως η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» απευθύνεται σε όλους τους Έλληνες και μάλιστα πως όλοι έχουν συμφέρον από την Κυβέρνησή της. Σε ιδρυτικό κείμενο της Παρατάξεως αναφέρεται ξεκάθαρα πως «απευθυνόμαστε στους σκεπτόμενους Έλληνες που ήδη έχουν καταλάβει το αδιέξοδο των σημερινών κομμάτων», κάτι που σημαίνει πως δεν κατηγοριοποιούμε τους ανθρώπους ανάλογα με την μέχρι σήμερα εκλογική τους επιλογή. Αν ο επιστολογράφος εννοεί πως η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» είναι κλειστή λέσχη με την έννοια πως μπορούν να την ψηφίσουν μόνο όσοι σκέφτονται και όχι αυτοί, που επιδιώκουν ρουσφέτια, τότε ναι! Έχει δίκιο! Η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» απευθύνεται σε λογικούς ανθρώπους και όχι σε δουλοπρεπείς αναξιόπιστους περιφερόμενους ψηφοφόρους.

Εάν οι νεοφανείς "σωτήρες" δεν έχουν κάτι νέο να φέρουν στο πολιτικό σύστημα, ποιος είναι ο λόγος της ιδρύσεώς τους; Γιατί να προστεθεί ακόμα ένα κόμμα στα δεκάδες, που ανέκυψαν σαν μανιτάρια μετά την οικονομική κρίση και πολύ αργότερα από την ίδρυση της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ»; Πολύ απλά, γιατί και αυτούς τους δημιούργησε το σάπιο πολιτικό σύστημα με σκοπό να ανακόψει την πορεία της μοναδικής Παρατάξεως, που δεν ελέγχει, της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ». Τα υπόλοιπα είναι φιλολογία.

Αν δεν υπάρχουν Πνευματικοί Πατέρες, που υπέδειξαν την δημιουργία «εξ αρχής» ενός τέτοιου σχηματισμού, αποδεικνύεται πως οι ιδρυτές της έχουν κίνητρο μόνο την προσωπική τους φιλοδοξία. Αν, όμως, υπάρχουν Πατέρες πίσω από αυτήν την κίνηση γιατί δεν φανερώνονται, και, κυρίως γιατί δεν επισημαίνουν τα σημεία εκείνα όπου η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» έχει πέσει έξω; Αυτό δεν οφείλουν ως Πατέρες να πράξουν στα παιδιά τους; Εκτός εάν θεωρούν πως η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» δεν απαρτίζεται από παιδιά της Εκκλησίας, οπότε και αυτό οφείλουν να το επισημάνουν στον λαό.

Τα περί σέκτας "καθαρών" δεν προκύπτουν από την ανακοίνωση του Προέδρου, αλλά είναι αυθαιρεσία του επιστολογράφου, που δεν υπάρχει λόγος να σχολιαστεί. Προφανώς πρόκειται για λεκτική αστοχία.

Στην προσπάθειά του να απαντήσει στο τέταρτο ερώτημα ο επιστολογράφος πέφτει σε αντίφαση σε σχέση με τα όσα ισχυριζόταν μέχρι αυτού του σημείου. Πως είναι δυνατόν να παραδέχεται πως υπάρχουν πολλοί, που δεν γνωρίζουν την «ΚΟΙΝΩΝΙΑ», την στιγμή που ο ίδιος λίγο πιο πάνω ισχυριζόταν πως η Παράταξη απέτυχε γιατί αποδοκιμάσθηκε από τους ψηφοφόρους και έτσι δημιούργησε κενό;

Το ότι έχει ο επιστολογράφος συγγενείς –και μάλιστα ιερείς– που δεν γνωρίζουν την ύπαρξη της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» είναικαι αποδεικτικό των όσων προείπαμε αλλά και αποκλειστικά δική του και μόνο παράλειψη. Πώς κατηγορεί την Διοίκηση της Παρατάξεως κάποιος, που δεν έχει πράξει ούτε το στοιχειώδες, δηλαδή να ενημερώσει τους οικείους του για την ύπαρξή της;

Αντιθέτως, η Διοίκηση και εδώ έχει πράξει το ανθρωπίνως δυνατό σε ότι αφορά στα καθήκοντά της. Σε συνέχεια της προσωπικής επιστολής, που απέστειλε το 2009 ο εμπνευστής της προσπάθειάς μας πρωτ. Βασίλειος Ε. Βολουδάκης, που απευθύνθηκε και κάλεσε 9.000 ιερείς σε ολόκληρη την Ελλάδα προκειμένου να συζητήσουν το φλέγον ζήτημα της σχέσεως της Εκκλησίας και της πολιτικής, ο Πρόεδρος κ. Μιχαήλ Ηλιάδης απέστειλε πρόσφατα νέα επιστολή σε ιερείς ζητώντας να στελεχώσουν την «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» με τα πνευματικά τους τέκνα.

Ούτε η απάντηση, που δίνει στο 5ο ερώτημα ευσταθεί. Εάν ο ισχυρισμός του επιστολογράφου είναι σωστός, τότε γιατί δεν στηρίζουν έστω και τώρα την «ΚΟΙΝΩΝΙΑ», αλλά αποφασίζουν να στηρίξουν κάτι … "νέο"; Προφανώς γιατί εξακολουθούν να θέλουν κάθε τι άλλο εκτός από το … λογικό!

Τι ακριβώς εννοεί ο συγγραφέας της επιστολής λέγοντας πως πρέπει να απαιτεί η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» να την ψηφίσουν; Η απαίτηση κάθε πολιτικού σχηματισμού εκφράζεται μέσα από τον πολιτικό του λόγο. Δεν είναι αρκετός ή πειστικός ο καθημερινός λόγος της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ»; Τι άλλο πρέπει να δουν τα μέλη και οι υποστηρικτές της έτσι ώστε να αρχίσουν, επιτέλους, να μιλούν για κάτι, που ισχυρίζονται πως πιστεύουν και ακολουθούν; Γιατί όλοι αρκούνται μόνο στο να κάμουν υποδείξεις χωρίς το παραμικρό έργο; Πως κάποιος κάνει υποδείξεις, όταν δεν γνωρίζει καν το ποιες είναι οι θέσεις της Παρατάξεως ως προς την Ευρώπη;

Επιπρόσθετα, υπάρχουν οι συναντήσεις των μελών, όπου παρίσταται πάντοτε η Διοίκηση της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ». Τι χρειάζονται επιτροπές και ανθυποεπιτροπές εκλεγμένες από τον ένα ή τον άλλο; Μόνο για να μην υπάρχει έργο! Στις συναντήσεις των μελών δίνονται συγκεκριμένες οδηγίες. Γιατί ποτέ δεν βρέθηκε έστω ένας να παρουσιάσει τις δυσκολίες, που αντιμετώπισε ακολουθώντας τις εντολές που έλαβε; Γιατί πολύ απλά κανείς δεν κάνει τίποτε και όλοι περιμένουν η Διοίκηση με ένα μαγικό τρόπο να εισαγάγει την Παράταξη στην Βουλή των Ελλήνων! Ο Θεός για να ευλογήσει κάτι, πρέπει να δει έργο! Ποιο είναι το έργο των μελών, δηλαδή του σώματος της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ»;

Κλείνοντας, ο επιστολογράφος κάνει σαφές πως δεν έχει καταλάβει ποιο είναι το πνεύμα της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ». Καταλήγει, λοιπόν, λέγοντας πως «Υπήρξε και η ανακοίνωση της παραιτήσεως του προέδρου. Η οποία δεν είναι παραίτηση επειδή ο πρώην πρόεδρος εξακολουθεί να εκτελεί τα ίδια καθήκοντα ως μέλος τριμερούς επιτροπής η οποία δεν έχει προθεσμία λήξεως! Αναρωτιέμαι, με αυτόν τον δεσποτικό τρόπο θα διοικείται η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» για πάντα; Τα μέλη της, δεν έχουν λόγο; Οι ψηφοφόροι της;».

Ο επιστολογράφος δεν κατανόησε την κίνηση του Προέδρου, που πρότεινε την επέκταση της Διοικήσεως της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ». Είναι βέβαιο πως, αν ήθελε, στην λήξη της θητείας του είχε εξασφαλισμένη την επανεκλογή του, γιατί πολύ απλά η θητεία του ήταν απολύτως πετυχημένη. Αντί αυτού, πρότεινε το τριπρόσωπο σχήμα, που εννοείται πως θα τον συμπεριελάμβανε, δείχνοντας όπως τονίζεται και στο Δελτίο Τύπου της Κεντρικής Επιτροπής πως «οι υπηρετούντες στην Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» δεν έχουν προσκόλληση σε τίτλους ή οφφίκια, αλλά αγωνίζονται μη φειδόμενοι προσωπικού κόπου και χρόνου, αλλά και προσωπικών δανείων υπέρ της του Χριστού Πίστεως και της Πατρίδος την ελευθερία».

Δεν είναι δυνατόν αυτή η κίνηση, αυτό το ήθος, που είναι μοναδικό στην πολιτική της Ελλάδος, να εκλαμβάνεται με τόσο φθηνό αλλά και παντελώς λανθασμένο τρόπο. Τα μέλη εάν θέλουν να έχουν λόγο, οφείλουν πρώτα να εργασθούν και κατόπιν να κάμουν τις όποιες υποδείξεις προκύψουν μέσα από τον μόχθο τους!

 

Μας προξενεί ιδιαίτερη εντύπωση η επαναλαμβανόμενη αίτηση (αν όχι απαίτηση) κάποιων να μετέχουν στη Διοίκηση της Παρατάξεως. Γιατί κάποιοι επιμελώς επιμένουν να συσχετίζουν τον αποκλεισμό από την διοίκηση με τον αποκλεισμό ψηφοφόρων; Πώς εννοούν ότι αποκλείονται οι ψηφοφόροι με το να τους εμποδίζεται η πρόσβαση στην διοίκηση; Άλλο το ψηφίζω, και εντελώς άλλο το διοικώ.

Οι ψηφοφόροι των άλλων κομμάτων, συμμετέχουν στις διοικήσεις των κομμάτων τους; Γιατί όλοι αποσιωπούν και προσπερνούν το γεγονός ότι η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» κάνει συνεχώς έκκληση προς κάθε κατεύθυνση για την συμμετοχή όλων, όσοι συμμερίζονται το όραμα της, να θέσουν υποψηφιότητα ως βουλευτές; Η δυνατότητα κάποιου να γίνει υποψήφιος της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» είναι ένδειξη ότι η Παράταξη είναι ένα κλειστό club; Τελικά τι θέλουν αυτοί, που διαρκώς κατηγορούν ψευδώς την Παράταξη; Πολύ απλά, το μόνο που θέλουν είναι το να την αλώσουν και επειδή εμποδίζονται σ’ αυτό, κάνουν λόγο για έλλειμμα –τάχα– δημοκρατίας της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ».

Σε ότι αφορά στο υστερόγραφο θα τονίσουμε ακόμα μία φορά πως τα μοναδικά έσοδα της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» είναι τα μέλη και οι φίλοι της. Δυστυχώς, όταν δεν υπάρχουν οικειοθελείς εισφορές είναι τουλάχιστον ανεδαφικό και ουτοπικό να σκεφθεί κανείς να επιβάλλει και μια ετήσια συνδρομή.

Πρέπει όλοι να καταλάβουμε πως το έργο της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» είναι έργο όλων μας και όχι μόνο της Διοικήσεώς της. Όταν το συνειδητοποιήσουμε και εργαστούμε προς αυτήν την κατεύθυνση, τότε θα δούμε και αλλαγή στην καθημερινότητά μας.

IAK r

Το βιβλίο που αφιερώθηκε στη Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ»

Η Πολιτική είναι Ποιμαντική

Αφιερώνεται στούς πνευματικούς αγωνιστές που επιστρατεύθηκαν στην πρωτόγνωρη -για τις προδιαγραφές και τα Πιστεύω της- Πολιτικής Παράταξης «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» και διακονούν σαν ιερό το πολιτικό τους χρέος, με αυτάπαρνηση, ανιδιοτέλεια και με πολλές και πολυποίκιλες προσωπικές και οικογενειακές θυσίες, παίρνοντας τη σκυτάλη απο τον Μάρτυρα Κυβερνήτη Ιωάννη Καποδίστρια και εμπνεόμενοι απο τις Αρχές και τα βιώματα που αποταμιεύθηκαν σ'αυτό το βιβλίο.